Blog o optimalizaci konverzí
Tématy jsou především webová analytika, zákaznický výzkum a AB testování.

Poslední dobou se velmi často setkávám s účty PPC (adwords a sklik), které mají nastavený remarketing. Nikdo neví pořádně, jak je nastaven a často jim ani nevydělává. Proto jsem se rozhodl sepsat tento článek s praktickými radami, jak nastavit remarketing tak, aby mohl začít vydělávat a zároveň neotravoval lidi.

Chcete začít s AB testováním, ale nevíte jak AB test nastavit? Přečtete si návod, který popisuje, jak nastavit AB test v oblíbené platformě Optimizely.

Návštěvnicí se musí na webu zorientovat, jinak nic nekoupí. Bez dobře řešeného menu se web stává nepřehledným. Přečtete si o optimalizaci navigace webu.

Prioritizace je jednou z nejdůležitějších činností optimalizace konverzí. Zde se dočtete, jak vypadá prioritizační model top optimalizační agentury.

Kdy posílat newsletter? V kolik hodin a v jaký den? To vše se dočtete v článku, který odhaluje strategický pohled na skutečně konverzní newslettery.